Hej!
Nu blickar vi framåt till lördag den 13:e juni och den tredje lördagsutmaningen.
Bakgrund:
Tre lördagar med start den 25:e april fram till midsommar bjuds du/ni in till träning/tävling mellan klockan 10-12 för aktiva barn - ungdomar - vuxna, med andra ord alla medlemmar som vill testa sina skills att springa, hoppa, kasta. Upplägget kommer vara tävlingslikt.
Anmälan till respektive gren/distans görs på plats.
Upplägg lördag den 13 juni.
Teknikgren: höjdhopp
Löpgrenar 60-80 m häck
Oavsett om du antar utmaningen eller bara vill träffa andra medlemmar är du välkommen.
Välkommen till friidrottsbanan den 13:e juni klockan 10
Hoppas vi ses!!!
Mvh
Joakim, Kjell och tränarna